Data e postimit: 2014-08-20 14:40:33
Lexime: 2643
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mos hyr borgj te e keqja !

Vepra te ngjashme
Autori: Veroanika Sokoli · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shen Tereza
Buken qe e kishte E ndau me ata Aq shume i donte,... Femijet pra. jau mbeshtjellte plaget Fort,e fort. ...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: Florida Albrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
ku po shkojme me kaq ligesi Eh si eshte jeta plot me te papritura .... Rrethohemi nga e mira,e keqja,ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor.Kemi shume ra...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja vjen duke kërcye !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja lahet me të mirë,e jo me të keqe !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira vjen ngadalë,e keqja sa hap e mbyll sytë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Kur të vjen e keqja të zezat të rrokin ,në këto ditë të ngushta po e kërkojshe shokun !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet ! 2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira nuk ka fund ,e keqja e ka fundin ! 2.Shakaja nuk bëhet në cdo kohë ! 3.Njeriu dallohet nga puna ! 4.Dikush e nis,tjetri e bitis !
Autori: Anaili · Lloji: Poezi personale · Tema: MBI BOTEN
Bota: nje kaos njerezish dhe ndjesish Bota: nje lume dhe det armiqesish Bota: nje shkretetire e erret , e armatosur Bota: nje “nene” qe qan e plagosur. Kjo eshte ne ditet e sotme jeta Formulen e paqes dot nuk e gjeta E keqja deren hap dhe B...
Autori: Finesa kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesi
MËSUESIT TIM TË DASHUR - Ibrahim Egriut - Të larguar në mërgim te Ju gjetëm shpëtim, A B C-në na e mësoni nga e keqja na shpëtoni. Kur mendojmë se këtu kemi mbet’ Ju na e ktheni shpresën - na jepni jetë! Shembulli...
Autori: Blerta Olluri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam borxh tere ato moslodhje per kujdesin ndaj meje.Ehh nene,sa emer i shenjt e shtrenjt.Ndoshta gjithqka mund te mblihet ne bote,por jo edhe dashuria,eshte edhe...
Autori: Iljaz Jashari · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per dashuri
lyrics.al lyrics.alIIljaz JashariE Bukra Ndjesi E Bukra Ndjesi Ne kete nate te ftofte zemra me dhimbje plote kerkon pak qetsi te largohet e keqja merzi. Merzi e vetmi lote e pikllim te veshtir e ka kete ndarje shpirti im. K...
Autori: Blerta.O · Lloji: Ese informuese · Tema: gabimet
E dini? askush nuk eshte perfekt ne kete bote,te gjithe ne si qenie gabojme,e qe shpesh keto gabime behen pa dashjen tone. Gabimi eshte dicka qe falet,vecse nese ti nuk kalon kufijt e tij,sepse ka njerez qe jane te ndjeshem nga kjo gje. Shpesh ne edhe ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com